(¯`°•.♥ONLY LOVER♥.•°´¯)

آسمان وقف نگاهت عشق من مانده ام چشم به راهت عشق من هرکجاهستی و باشی گویم که خداپشت وپناهت عشق من

کاش از اول می دونستم تو مال دیگرونی       کاش از اول می فهمیدم تو با من نمی مونی

کاش از اول می دونستم تو سهم من نمیشی             کاش می فهمیدم تواز عشق من گریزونی

از فکرو قلبم تو نمیری که به همین زودی        تو اون فرشته ی پاکی که من فکر می کردم نبودی

می دونم هر جا که هستی با هر کسی نشستی                   به راحتی فراموشم می کنی تو به زودی  

این همه عاشق بودم تو فهمیدی با تو صاق بودم تو نفهمیدی          من که عاشق بودم تو نفهمیدی با تو صاق بودم تو نفهمیدی

کاش از اول می فهمیدم تو مغروری                                     کاش می دونستم از دنیای من دوری            

 کاش آروم آروم از قلب من می رفتی                                         چه دروغ های شیرینی به من می گفتی              



نظرات شما عزیزان:

پرنیان
ساعت13:10---22 مهر 1390
سلام ممنون که از وبلاگم دیدن کردید. شمارو لینک کردم و منتظر حضور دوباره شما هستم.

دل شکسته
ساعت11:39---22 مهر 1390
سلام
مرسی به وبم سر زدی
برای لینک هم بازم مرسی
منم شما رو لینک کردم
در ضمن وب زیبایی هم دارید


غریبه
ساعت23:18---21 مهر 1390
کاش از اول می دونستم تو مال دیگرونی کاش از اول می فهمیدم تو با من نمی مونی
ممنون قشنگ بود


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: اشعار عاشقانهدست نوشته هااشعار غمناک
پنج شنبه 21 مهر 1390| 19:37 |عاشق تنها| |

❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-

ϰ-†нêmê§